اصول ایجاد سایت های تجاری
این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
صفحات صنعتی در کل دارای سه عنصر هستند :
خصوصیات محصول: هر مشتری میبایست بتواند یک محصول خاص را از بین بخشی از محصولات مشخص نماید. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام گردد.
مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میگردند که صفحه توضیحات نامیده میشود یک صفحه مشخصات آمیخته ای از نوشته، تصویر و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک ورق کاغذ میباشد. خصوصیات ویژگی ها یا تصویر توصیف کننده اجزای کالا، اغلب عامل فروش یک محصول میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات محصول در وب به الگوی سنتی، محدود کننده به نظر می اید. مشخصات کارایی کالا میتواند به صورت سه بعدی و همراه با حرکت ایجاد گردد، همچنین خود محصول در حال انجام عمل، قابل نمایش باشد.
ارتباط با مشتری: کارتهای خوبی را که در آنها از شما پرسیده میشود «آیا علاقه مند هستید که نمایندگی خدمات مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را بخاطر بیاورید. با استفاده از سایت سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده خواهند شد. طراحی صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد کالاهای خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت بسیار است، تطابق تصاویر با خود کالا میباشد.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.