برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

ضوابط مهاجرت به کشور ترکیه از طریق تخصص در این کشور

عنوان: مقررات مهاجرت به کشور ترکیه از راه خرید ملک در این کشور

برای مهاجرت به ترکیه میتوان از طریق تخصص و کار اقدام کرد،که باکسب اطلاع از قوانین وچگونگی آن میتوان کار مناسب را پیداکرد.

قوانین کشور ترکیه

خرید و فروش اشیاء عتیقه و یا خروج و ورود آن به ترکیه مستلزم گرفتن مجوز قانونی می باشد.

باتوجه به اینکه افرادی با جعل عنوان و در پوشش مامورین سازمانهای مختلف به شما مراجعه نموده و از شما درخواست ارائه مدارک هویتی می نمایند، لازم است قبل از پاسخگویی به هر سوالی، ضمن اجتناب از هرگونه برخورد فیزیکی، از آنان بخواهید شما را به نزدیکترین پاسگاه پلیس هدایت نمایند.

دربسیاری از موارد مشاهده شده است هموطنان عزیز بدون در نظر گرفتن مقررات مربوط به اشتغال و لزوم اخذ روادید کار، تنها باتوجه به لغو روادید توریستی میان دو کشور، مبادرت به فعالیت در مراکز تولیدی و یا خدماتی این کشور نموده اند که این موضوع منجر به تضییع حقوق آنان توسط کارفرمایان و صاحبان شرکت ها شده و از طرف دیگر به بازداشت و اخراج این افراد منتهی گردیده است. اتباع ایرانی حتما باید در صورت تمایل به اشتغال در این کشور نسبت به اخذ روادید کار اقدام نمایند و قبل از انجام سفر به این کشور، تقاضای خود را مبنی بر دریافت روادید ورود با حق کار، به نمایندگی این کشور در تهران ارائه نمایند.

در طول سفر با وسایل نقلیه شخصی، توسط پلیس مورد بازرسی قرار خواهید گرفت. لازم است ضمن رعایت قوانین رانندگی، مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید و دراین خصوص با پلیس همکاری نمائید. ضمنا به منظور گرفتار نشدن در دام ربایندگان خودرو و … در هنگام مسافرت با اتومبیل شخصی در راه های این کشور، به شدت از سوار نمودن افراد ناشناس، ( زن ومرد ) تحت هر عنوان خودداری نمائید.

باتوجه به مقررات جدید ترکیه ، چنانچه صاحبان اتوبوس ها، کامیون ها و یا خودروهای شخصی در زمان ورود به این کشور، نسبت به سوار نمودن مسافران غیر قانونی از جمله افراد بدون گذرنامه، دارندگان گذرنامه جعلی و افرادی که مهر ورود در گذرنامه ایشان درج نگردیده است یا حتی اقدام به حمل برخی اجناس غیر قانونی ( مثل مواد مخدر حتی به میزان کم) نمایند، خودروهای آنان به نفع دولت آن کشور مصادره خواهد شد.

قانون محکومیت در ترکیه

به علت عدم وجود قرارداد انتقال محکومین از حبس میان دو کشور، در صورتی که فرد به هر عنوان توسط مقامات قضای این کشور به زندان محکوم شود، می باید دوران محکومیت خود را در زندان های محلی سپری نماید.

چنانچه به هر دلیل توسط پلیس محل بازداشت شدید بلافاصله از مامورین بخواهید به استناد ماده ۳۶ کنوانسیون وین ناظر بر امور کنسولی، مراتب را سریعا به سفارت یا نزدیکترین سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران اطلاع دهند و چنانچه زبان محل را نمی دانید از امضاء هرگونه اوراق و اسناد خودداری فرمائید. البته می باید مطلع باشید شما در این کشور تحت حاکمیت قوانین و. مقررات محل بوده و وظایف نمایندگی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارائه خدمات کنسولی به معنای نقض مقررات کشور متوقف فیه نمی باشد.

قوانین ورود و اقامت در ترکیه

1. لازم است هموطنان عزیز در هنگام ورود به مبادی مرزی کشور ترکیه، دقت نمایند تا گذرنامه آنان ممهور به مهر ورود آن کشور شده باشد، لازم به ذکر است حتی در صورت سهل انگاری پلیس مرزی ترکیه، صاحب گذرنامه از نظرمقامات ذی صلاح کشور ترکیه متهم به عبور غیرمجاز بوده، عواقب این امر متوجه وی خواهد بود.

2. در حال حاضر اتباع ایرانی بدون اخذ روادید می توانند به ترکیه مسافرت نمایند و به مدت حداکثر ۳ ماه در این کشور اقامت داشته باشند. سفر به این کشور از طریق وسائل نقلیه زمینی (اتوبوس و قطار) و هواپیما امکان پذیر می باشد. تاکید می شود در صورت مسافرت از راه زمینی با تورها و اتوبوس های متعلق به شرکتهای معتبرمسافرت نموده و به توصیه های امنیتی توجه نمائید.

3. حضور بیش از سه ماه در ترکیه مستلزم اجازه رسمی از مقامات و تمدید مدت اقامت می باشد از این رو اقامت بیش از حد مجاز جریمه و حتی اخراج را به همراه خواهد داشت.

4. با توجه به لغو روادید میان جمهوری اسلامی ایران و کشور ترکیه، در صورت عزیمت به صورت عبوری ( ترانزیت) از آن کشور، طبق کنوانسیون وین، مأمورین مرزی ترکیه مجاز نمی باشند به بهانه جعلی بودن روادید کشور مقصد، اتباع ایرانی را بازداشت و یا بازجوئی نمایند. بدیهی است در صورت برخورد با اینگونه موارد، می باید موضوع را به نزدیکترین نمایندگی جمهوری اسلامی ایران منعکس نمائید تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

5. شکایات دریافتی توسط نمایندگی کشورمان در ترکیه حاکی است که پلیس فرودگاه یا نوار مرزی به بهانه جعلی بودن گذرنامه یا امهار گذرنامه مسافرین، برخوردهای نامناسبی با ایشان نموده است. در صورت وقوع موارد مشابه ضروری است در اسرع وقت مراتب را به نزدیکترین نمایندگی جمهوری اسلامی ایران گزارش نمائید تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

قوانین رانندگی در ترکیه

برای رانندگی در ترکیه می باید گواهینامه ملی این کشور یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) در اختیار داشته باشید. (I D P) یک مجوز بین المللی برای رانندگی است که دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از ۱۶۰ کشور جهان رانندگی نمایند، مضاف بر اینکه این مجوز به عنوان یک سند معتبر بین المللی، می تواند تعیین و تأیید کننده هویت دارنده آن به شمار آید. اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

در سال 2015 با قوانین جدیدی که کشورترکیه در امور حقوقی مربوط به اتباع خارجی خواستار کار درکشور ترکیه اتخاذ کرد مورد توجه و استقبال اتباع خارجی برای اقامت ترکیه گردید.

 مهاجرت - مهاجرت -مهاجرت به استرالیا 

روش های مهاجرت پرشکان و بهیاران به کشور دانمارک

عنوان: راه های مهاجرت به هلند و اخذ اقامت هلند

کشور اسپانیا از جمله کشورهایی است متقاضیان مهاجرت به اسپانیا برای ادامه تحصیل در آن می توانند آینده شغلی خوبی داشته باشند.     



هلند یک کشور پیشرفته و از اعضای اتحادیه اروپا و پیمان شینگن است که بدلیل رفاه و تأمین اجتماعی مناسب، کار پاره وقت برای دانشجویان و اشتغال تمام وقت فارغ التحصیلان در آن بسیار مورد توجه جویندگان تحصیل و اشتغال است. حتی یک سال تحصیل در هلند منجر به مدرک,برای شما حق برخورداری از ویزای کار را فراهم مینماید که باعث بهتر شدن شرایط برای اقامت هلند میشود.هلند در واقع یک دلتای سرسبز است که رودخانه‌هایی چون راین از میان آن می‌گذرد. از این رو هلند کوه ندارد و ارتفاع بلندترین تپه در جنوب این کشور ۳۲۲متر بیشتر نیست. خاک هلند بیشتر ماسه‌ای ست. بخش‌های وسیعی از سرزمین هلند را کشتزارها و چراگاه‌های سرسبز تشکیل می‌دهند و دریاچه هاو نهرها و جنگلهای طبیعی و مصنوعی در آن به وفور یافت می‌شود.زبان رسمی هلند شاخه‌ای از زبان های ژرمنی است و به  آلمانی شباهت‌هایی دارد. برخی واژگان فرانسوی نیز از دوره‌های تسلط فرانسویان بر این منطقه، در زبان هلندی جذب شده‌اند. در کشور هلند در حدود ۶۵هزار فارسی ‌زبان ، ۳۰هزار ایرانی و ۳۵هزار نفر از کشور افغانستان سکونت دارند.

این در مقطع کارشناسی فرصت تحصیل در هلند رابرای دانشجویان بین المللی را محیا کرده تا متقاضیان به ادامه تحصیل در کشور هلند بتوانند از عالی ترین شرایط تحصیلی بهره مند شوند و مدرک تحصیلی خود را از با اعتبارترین دانشگاه های کشور دریافت نمایند.دوره کارشناسی در هلند ۴-۳ سال و کارشناسی ارشد بین ۲-۱ سال است. شهریه دانشگاه های کشور هلند در یک سال در حدود 4000تا15000 یورو و در برخی از رشته ها 30000 یورو میباشد و هزینه زندگی در حدود 10000 یورو سالانه است. برای تحصیل در کشور هلند در مقطع کارشناسی شما باید مدرک آیلتس 6 آکادمیک را داشته باشید.اشخاصی که دارای مدرک کارشناسی هستند می توانند برای ارتقای سطح مدرک تحصیلی خود در یکی از عالی ترین دانشگاه های کشور هلند اقدام نمایند و در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل شوند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیاز به مدرک آیلتس 6.5 میباشد و در طول تحصیل نیز اجازه کار هم دارید. تحصیل به یکی از زبانهای انگلیسی یا هلندی برگزار میشود و بتدریج بر تعداد دوره های انگلیسی زبان بخصوص در مقطع کارشناسی ارشد افزوده میشود.  تحصیل در دانشگاههای هلند رایگان نیست ولی شهریه دانشگاهها بسیار پایینتر از کشورهایی همچون استرالیا است.

شهروندان اتحادیه اروپا برای اقامت در هلند (تا هر زمان) نیاز به اجازه کار یا اقامت در هلند ندارند و تنها مدرکی که باید برای اشتغال در این کشور به کارفرما ارائه دهند، گذرنامه معتبر است.در مقابل تمام اتباع غیراروپایی موظفند طبق قانون استخدام اتباع خارجی اجازه اقامت و کار را دریافت کنند.ملیت کارگر در کسب این دو مجوز عامل بسیار مهمی به شمار می رود. تمام خارجی هایی که قصد دارند بیش از سه ماه در هلند بمانند نیازمند مجوز اقامت هستند و درخواست مجوز کار آنها باید به مرکز کار و درآمد (CWI) ارائه شود. درخواست مجوز اقامت هلند نیز باید به پلیس اتباع خارجی یا اداره مهاجرت (IND) ارائه شود.

  

قاره اروپا و کشور اتریش این روزها به یکی از مقاصد اصلی برای مهاجرین جهت مهاجرت به هلند

مهاجرت به استرالیا , مهاجرت به استرالیا , مهاجرت

نکاتی مهم درباره مصرف ویتامین‌ها

گران‌ترین فرودگاه‌های جهان کدامند؟


۷ استراتژی برای مقابله با افراد منفی
 مقابله با افراد منفی

افراد منفی بطور قابل‌توجهی بدبین هستند و دیگران را خسته می‌کنند
 
همه‌ی ما اثرات جانبی یک دوست یا همکار منفی را تجربه کرده‌ایم. شاید با کسی کار می‌کنید که همیشه درحال غر زدن و شکایت کردن است و هیچ‌وقت راه حلی پیشنهاد نمی‌دهد، یا دوستی دارید که در جمع درمورد دیگران بدگویی می‌کند.

این افراد منفی بطور قابل‌توجهی بدبین هستند و دیگران را خسته می‌کنند. انرژی مخرب و منفی همه جا با آنها هست. اگر مراقب نباشید، ممکن است شما را هم درون آشفتگی خود فرو ببرند، تمرکزتان را برهم بزنند و اهدافتان را متزلزل کنند.

از این ۷ استراتژی بهره بگیرید تا بهتر بتوانید با افراد منفی در زندگی مقابله کنید.

۱- مرز تعیین کنید.
با نشستن و گوش دادن به حرف‌های یک شخص منفی به خودتان فشار نیاورید. انرژی منفی آنها به زندگی شماهم نفوذ کرده و رفتارتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بین خودتان و این افراد محدودیت بگذارید و فاصله را رعایت کنید. اگر مجبورید نزدیک چنین فردی باشید، تعاملاتتان را کم کنید. شما نمی‌توانید رفتار منفی را کنترل کنید، اما می‌توانید مشارکت خود را کنترل نمایید.

۲- از کسانی که مدام شکایت می‌کنند دوری کنید.
افرادی که از همه چیز شکایت می‌کنند هیچوقت زندگی‌تان را بهبود نمی‌دهند. راه حلی پیشنهاد نمی‌دهند و تنها مشکلات را گوشزد می‌کنند. آنها ایده‌هایتان را کوچک می‌شمارند و شما را به غم و افسوس خود راه می‌دهند. اگر یکی از اعضای خانواده ، یک دوست یا همکار چنین علائمی را از خود نشان داد، از ارتباط زیاد با او پرهیز کنید. فقط درصورت اجبار، با او سر و کار داشته باشید.

۳- افراد منفی را حذف کنید.
فرهنگ سازمان شما بخش اصلی برند شماست. یک کارمند ناکارآمد ممکن است کل سازمان را تحت تاثیر قرار دهد، کارکنانی که قبلا مثبت بودند علائمی از نارضایتی نشان دهند و یا حتی بدتر، ممکن است عادات رفتاری همکار منفی‌شان فرابگیرند. هرچه زودتر با کارمندان منفی مقابله کنید، سریع‌تر می‌توانید موقعیت را حل و فصل نمایید. با فرد مورد نظر جلسه بگذارید، نگرانی‌تان را ابراز کرده و فرصتی برای تغییر به او بدهید. اگر رفتار ناخوشایند وی ادامه داشت، احتمالا وقت رفتن اوست.
 
 انرژی مخرب و منفی


افراد منفی را حذف کنید
 
۴- جبهه‌ی خود را مشخص کنید.
هرزمان که کسی شما را خشمگین کرد خود را درگیر نکنید. نه تنها اهل بحث و جدل جلوه خواهید کرد، بلکه انرژی منفی او را به زندگی خود راه خواهید داد. بجای بحث، سعی کنید نظرات منفی را نادیده بگیرید. احساسات خود را کنترل کنید و اجازه ندهید موقعیت تشدید گردد. از نزاع غیرضروری بپرهیزید. مطمئنا بخاطر روشی که پیش گرفته اید مورد احترام واقع می‌شوید.


۵- موقعیت را تحلیل نکنید.
ممکن است گاهی انسان‌های منفی غیرمعقول رفتار کنند. اگر بخواهید اعمالشان را درک کنید، انرژی و زمان باارزش خود را هدر داده‌اید. هرکاری می‌توانید انجام دهید تا احساسات‌تان را خرج مشکلات آنها نکنید.

۶- یک سیستم حمایتی ایجاد کنید.
گروهی از دوستان و آشنایان مثبت تشکیل دهید. اگر کسی هست که دقیقا می‌داند چطور شما را عصبانی کند، ممکن است خودتان به تنهایی نتوانید شرایط را کنترل کنید. هوش عاطفی داشته باشید تا تشخیص دهید چه وقت به کمک احتیاج دارید. وقتی بیش از اندازه احساساتی می‌شوید، به یک دوست یا مشاور زنگ بزنید و به آرامی شرایط را توضیح دهید. اغلب افراد بی‌طرف می‌توانند دیدگاه و رویکردی جدید به شما نشان دهند.

۷- تجسم مثبت داشته باشید.
خوب بودن و خوشحالی شما آنقدر مهم هست که نگذارید نظرات منفی و گستاخانه‌ی دیگران شما را غمگین کند یا نحوه‌ی نگرش نسبت به خودتان را تغییر دهد. مثبت بمانید و زمان محدودی را با افراد منفی سپری کنید. مثبت اندیشی شما برای اینگونه افراد زننده خواهد بود و آنها کم کم خودشان از شما فاصله می‌گیرند.
 

فراگیری تعمیر ای سی یو در موسسات عالی با امروزی ترین روش ها

نکات طلایی درست کردن ای سی یو در موسسه های غیر دولتی با پیشرفته ترین روش ها

واحد کنترل الکترونیکی چسیت؟ و توضیحاتی در باره  آموزش تعمیراتecu؟

مطالب مهم درست کردن ای سی یو

این مقاله در مورد آموزش تعمیرات ای سی یو خودرو و روش های یادگیری آن است.و موسسه پارسه به خوبی این دوره ها را امورش میدهد.

با قرار گرفتن انژکتور در اتومبیل‌های امروزی قطعات الکترونیکی دیگری نیز با آن‌ در سیستم کنترلی اتومبیل به‌وجود آمدند. ECU یکی از مهمترین قطعات الکترونیکی است که نقش هدایت و کنترل یک خودروی انژکتوری را بر عهده دارد. به‌دلیل وظیفه مهم این قطعه قصد داریم که بیشتر با آن آشنا شده و با وظایف و چگونگی عملکرد آن و همچنین شرکت‌های معروف سازنده ECU آشنا شویم.

ECU با توجه به سنسورهایی که به موتور متصل است وضعیت و شرایط خودرو را تحلیل کرده و پاسخ‌های لازم را به خروجی‌ها که عبارتند از: انژکتورها، جرقه زن‌ها و ... اعمال می‌کند. سنسورهای کیت‌های انژکتوری مختلف هستند که هر چه تعداد آنها بیشتر باشد ECU بهتر می‌تواند شرایط موتور را درک کند.

از جمله سنسورهای مهم خودروهای انژکتوری عبارتند از:
سنسور دور یا RPM
سنسور فشار داخل مانیفولد یا MAP
سنسور دریچه گاز یا TPS
سنسور دمای آب یا CTS
سنسور دمای هوا ATS
سنسور اکسیژن یا لاندا
سنسور ضربه






این قطعه یک میکرو کامپیوتر است که به کمک سنسورها و با تعیین شرایط لحظه‌ای موتور به یک سری عمل کننده یا فرمان‌برهای نصب شده بر روی موتور فرمان دهد تا از این طریق، زمان و مدت پاشش سوخت، زمان جرقه و فراهم‌سازی شرایط مناسب برای ایجاد احتراق را در داخل سیلندرها تامین کند. این میکروکامپیوتر نیز مانند دیگر همنوعان خود شامل CPU، حافظه و برنامه‌ریز است.

در داخل ECU دو نوع حافظه موجود است:

حافظه موقت:

این نوع حافظه با قطع برق باطری از بین می‌رود اما مجددآ قابل استحصال است. به روش برگرداندن حافظه، روش تجدید حافظه و یا Initialize می‌گویند.
حافظه موقت شناسایی استپ موتور، دنده‌ها و حالات عملی موتور و محاسبات لحظه‌ای برای تنظیمات لحظه‌ای را به عهده دارد و محلی برای نگهداشت معایب موقت و دائم سیستم انژکتور است.

تذکر: اگر هر یک از سه کار زیر را انجام دهید حافظه موقت موجود در ECU پاک شده و خودرو تا مدتی به دلیل از دست دادن برخی از پارامترهای لحظه‌ای موتور بد کار می‌کند:
جدا کردن کابل باطری بیش از 15 دقیقه
جدا کردن سوکت های ECU بیش از 15 دقیقه
جدا کردن سوکت رله دوبل در خودروهای غیر مولتی‌پلکس و سوکت‌های BSM در خوردوهای مولتی‌پلکس بیش از 15 دقیقه
در چنین حالتی باید خودرودوباره تجدید حافظه شود. در این حالت خودرو سکته‌های بی‌دلیل و نابه‌هنگام نموده و در هنگام تعویض دنده و به خصوص در هنگام معکوس کشیدن راننده احساس می‌کند که خودرو لحضه‌ای دچار مکث می‌شود. البته این در خودرو های نو زیاد محسوس نیست ولی در هر صورت تجدید حافظه ECU کاملآ مفید خواهد بود.



مناظر زیبا سوئیس

تصاویر عالی و دیدنی کشور مدرن استرلیا

ویدئویی که برای شما تولید کرده ایم مربوط به دیدنی های فوق العاده سوئیس می باشد.

آشنایی با سوئیس

کنفدراسیون سوئیس یکی از کشورهای اروپای غربی است که شهرت جهانیش را مدیون امنیت، ساعت و بانک‌های مشهورش است.

سوئیس با کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، اتریش و لیختن‌اشتاین همسایه است.

بر اساس آمارهای بانک جهانی در سال 2007 میلادی سوئیس پنجمین کشور ثروتمند جهان است. این کشور از سال 1815 در هیچ جنگی شرکت نکرد و در طول هر دو جنگ جهانی بی‌طرف بود.

سوئیس مقر بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌های بین‌المللی مانند صلیب سرخ، سازمان تجارت جهانی و یکی از دو دفتر اروپایی سازمان ملل متحد است.
اقتصاد در سوئیس

تولید ناخالص داخلی این کشور 9/300میلیارد دلار است و درآمد سرانه هر نفر در سوئیس 39 هزار و 800 دلا راست.

سه میلیون و 850 هزار نفر نیروی کار این کشور را تشکیل می‌دهند که چهار درصد آنها در بخش کشاورزی، 3/26 درصد در بخش صنعت و 1/69 درصد در بخش خدمات مشغول به کار هستند.

نرخ بیکاری در این کشور 1/3 درصد و نرخ تورم 6/0درصد است.

محصولات صادراتی این کشور شامل ماشین‌آلات، مواد شیمیایی، آهن‌آلات، ساعت و محصولات کشاورزی است که به کشورهای آلمان (7/19 درصد)، آمریکا (1/11 درصد)، ایتالیا (8/8درصد)، فرانسه (6/8 درصد)، و انگلیس (8/4 درصد) صادر می‌شود.

محصولات وارداتی این کشور شامل ماشین‌آلات، مواد شیمیایی، وسایل نقلیه، آهن‌آلات، محصولات کشاورزی و منسوجات است که از کشورهای آلمان (7/31 درصد)، ایتالیا (6/10درصد)، فرانسه (10 درصد)، آمریکا (2/6 درصد)، هلند (7/4درصد) و اتریش (3/4درصد) وارد می‌شود.

مردم سوئیس

هفت میلیون و 554 هزار و 661 نفر در سوئیس زندگی می‌کنند که میانگین سنی آنها 40.4 سال است. امید به زندگی در این کشور برای زنان 59/83 سال و برای مردان 8/77 سال است.

65 درصد مردم آن از نژاد آلمانی، 18 درصد فرانسوی، 10 درصد ایتالیایی و باقی از دیگر نژادهای اروپایی هستند. چهار زبان رسمی در این کشور وجود دارد: آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومنش.
























در سلسله­ جبال آلپ واقع شده وکشوری کوهستانی ومحصوردر خشکی است. زمستانهای آن بسیار سرد، با بارش فراوان  برف، و تابستانهای آن ملایم، با میانگین دمای 19 درجه  سانتی گراد، در گرمترین ماه سال می باشد و بارش باران،  فقط به تابستان محدود می شود. محصولات عمده کشاورزی  سوئیس شامل: گندم- علوفه- سیب زمینی و جو است.  دامپروری در این کشور، رواج بسیار داشته، و باعث شده که سوئیس، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لبنیات در جهان باشدصنایع دستی، نقش مهمی در اقتصاد این کشور، ایفا می کند.همچنین، توریسم، از یکی از منابع مهم درآمدهای دولت محسوب می شود. به علت سابقه بی طرفی سوئیس در جنگ جهانی دوم،هم اینک، این کشور، مرکز استقرار بعضی از سازمانهای بین المللی است. درآمد سرانه مردم سوئیس بسیار بالا بوده و جزء ثروتمند ترین ملل جهان به شمار می آید. این کشور از لحاظ ارائه خدمات مالی، به خصوص بانکداری از شهرت جهانی برخودار است.

 برای تماشای این ویدئو در یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید.

ویدئوی دیدنی های سوئیس در یوتیوب

کلمات کلیدی ما اقامت استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا - مهاجرت می باشد.

مهاجرت به آلمان مهاجرت به کانادا مهاجرت به سوئد مهاجرت به سوئیس
ایفانت
0 نظر