برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

طراحی مدرن و بسیار زیبای آشپزخانه

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است

انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای منزل نه تنها در زیبایی دکوراسیون منزل نقش مهمی دارند بلکه در روحیه افراد خانواده نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. در این مطلب میتواننید اصول کاربردی در انتخاب بهترین رنگ برای دیوار را بیابید.

از تفاوتهای موجود در منزل از نظر اندازه و نوع دیوارها برای ایجاد یک فضای جالب توجه در منزل استفاده کنید. بهره گرفتن از رنگهای محو و خسته کننده بر روی تمام دیوارهای خانه می تواند باعث شود که محیط خانه ضعیف و ناراحت کننده به نظر برسد در حالی که استفاده از رنگهای متوسط می تواند باعث ایجاد یکنواختی و خستگی در منزل شود. در عین حال استفاده یکدست از رنگهای تیره و طیف های سنگین نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا باعث ایجاد فضای افسرده و تاریک می شود. این در حالیست که استفاده از ترکیب رنگها، فضایی پویا و دکوراسیونی نشاط آور خلق خواهد کرد.

 زمانی که اتاقهای مختلف را با رنگهای مختلف رنگ می زنید. فضای بین اتاقها، مانند راهروها و پله ها را به رنگهای متمایل به خاکستری روشن رنگ آمیزی کنید تا یک حس انتقال – در یک نقطه به نقطه دیگر- در بیننده ایجاد شود.

برای تمام خانه یک رنگ اصلی انتخاب کنید و سپس طیف های مختلف آن را در بخشهای مختلف منزل مورد استفاده قرار دهید. این رنگ اصلی می تواند در مهمترین قسمت خانه، رنگ غالب باشد در حالی که در بخشهایی که از اهمیت کمتری برخوردارند باید به عنوان طیف زیر مجموعه طیف اصلی مورد استفاده قرار گیرد. در انتخاب طیفهای تابع اصلی برای هر اتاق می توانید به رنگ و طرح اثاثیه آن محل توجه کنید. این تکنیک در عین استفاده از یک طیفهای مختلف یک رنگ باعث ایجاد هماهنگی در بین بخشهای مختلف خواهد شد.

اگر خودتان نمی توانید در انتخاب رنگ تصمیم بگیرید با یک طراح محلی، دکوراتور یا مشاور رنگ تماس بگیرید. آنها به شما کمک می کنند که فضای خود را بهتر و از نگاهی دیگر ببینید. رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد.

برای اسباب و لوازم رنگ آمیزی از قبیل برس ها و غلتانک های مناسب کمی بیشتر هزینه کنید. ابزار با کیفیت نه تنها باعث می شوند دوام رنگ بیشتر شود بلکه کمک می کنند رنگ بهتر به دیوار بچسبد و احتمال ماندن تارهای غلتانک و مویه های برس بر روی دیوار کمتر خواهد بود.

پایه ی رنگی متناسب با شرایط محیط انتخاب کنید.پایه های رنگی مختلف برای کاربری های مختلف وجود دارد و هرکدام فرمولی دارند که متناسب با آن محیط است. برای مثال برای سرویس بهداشتی یا آشپزخانه پایه ی رنگی ای را انتخاب کنید که اجزای ضدمیکروب دارد که باعث می شود در برابر کپک و قارچ مقاوم باشد. اگر می خواهید نمای خارجی را رنگ بزنید، رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد، در نتیجه رنگ ها محو نمی شوند.

رنگهای روشن باعث می شوند فضا گسترده تر و بازتر به نظر بیاید. رنگهای روشن اتاقها را بزرگتر و روشن تر نشان می دهند. رنگهای تیره پیچیده تر و گرم تر هستند و باعث می شوند اتاقهای وسیع صمیمانه تر و دنج تر به نظر برسند.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

کمد و اتاق لباس شیک و منظم در طراحی دکوراسیون

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است

داشتن کمد و اتاق لباس شیک و منظم در طراحی دکوراسیون به شما در راحت تر پیدا کردن لباس ها و هم چنین در داشتن یک دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و منظم کمک میکند. 

بسیاری از ما رویای داشتن یک اتاق لباس کامل با کمدهای دیواری و فضای کافی برای نگهداری لباس هایمان داریم تا خانه ای تمیز و مرتب داشته باشیم. اگر چنین فضایی را در اختیار دارید، شایسته است از آن به نحو احسن استفاده کنید و هر آنچه برای یک کمد لباس تمام عیار لازم است در آن فراهم نمایید.

این مطلب پیشنهاداتی برای شما دارد تا حداکثر بهره را از کمد یا اتاق لباس تان ببرید. با ما همراه باشید...

 


چوب لباسی های هم شکل و هم رنگ در کمد لباس

انتخاب چوب لباسی های یک شکل و یک رنگ به چشمان شما کمک می کند که فقط بر روی لباس ها تمرکز کنند.

ارتفاع های متفاوت برای طبقه های کمد لباس

برای اینکه بتوانید کمد تان را برای همه ی کالاها آماده کنید، بهتر است ارتفاع طبقات آن را متنوع در نظر بگیرید. چپاندن همه چیز در فضاهای خیلی کوچک باعث می شود کمد تان تنگ به نظر می رسد و این شما را عصبی می کند.

نظم دهنده زیورآلات در کمد لباس
وقتی همه ی زیورآلات در یک تقسیم بندی واضح قرار گیرند، انتخاب متناسب ترین ست برای لباس تان بسیار آسان تر و جذاب تر خواهد بود.

طراحی دکوراسیون اتاق لباس

فضای اتاق لباس می تواند مانند یک اتاق کوچک طراحی منحصر به فردی داشته باشد. یک قالیچه ی کوچک و تزیینات دیواری زیبا فضایی جذاب ایجاد می کنند که از گذراندن وقت در آنجا برای تعویض و انتخاب بهترین لباس ها خسته نمی شوید.

افزودن نشیمن به فضای اتاق لباس

امتحان و انتخاب لباس می تواند خسته کننده باشد. نشیمن فراهم کنید، حتی اگر یک نیمکت توکار کوچک برای امتحان کفش ها یا انداختن لباس ها بر روی آن باشد. این اتاق لباس باشکوه به شما حس ملکه ها و شاهزاده ها را می دهد.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

خانه تکانی همراه با تغییر دکور داخلی

عنوان : روش های تغییر دکور منزل در خانه تکانی

 دکوراسیون سنتی یکی از سبک های دکوراسیون و طراحی منزل میباشد.همچنین شما با استفاده از این سبک در دکوراسیون حمام منزلتان میتوانید بهترین استفاده را از فضای حمام و سرویس بهداشتی تان داشته باشید

تاثیر نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار زیاد است و میتواند دکوراسیون داخلی منزل شما را منحصربفرد و جذاب کند.یکی از عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی، نورپردازی است. امروزه نورپردازی نقش بسیار مهمی در طراحی داخلی هر ساختمانی ایفا می کند. نورپردازی مناسب می تواند فضایی بسیار چشم نواز و رویایی خلق کند و طراحی نامناسب آن نیز امکان دارد فضایی هراس انگیز و خسته کننده را به وجود بیاورد. دکوراسیون بیشتر خانه ها ترکیبی از رنگ های گرم و سرد است. بنابراین نورپردازی باید به گونه ای باشد که تمام رنگ ها به زیبایی خودنمایی کند. بنابراین شناخت انواع نورپردازی و استفاده ترکیبی از انواع لامپ ها امری بسیار مهم است. در این مطلب به صورت خلاصه شما را با این دو موضوع آشنا خواهد کرد.

براي هر قسمت از محيط نورپردازي خاص آن را انجام دهيد تا دچار مشکل نشويد.

براي مثال در آشپزخانه هم به نور محيطي و هم به نور نقطه اي براي گاز و سينک ظرفشويي نياز داريد.

براي ورودي ساختمان نورپردازي مناسبي را انتخاب کنيد. زيرا در ايجاد حس آرامش و امنيت محيط کمک فراواني مي کند. هرگز از نورکم و ملايم براي ورودي استفاده نکنيد، به اين دليل که امنيت فضارا کاهش مي دهد. البته به اين نکته توجه داشته باشيد که نورهاي زياد هم باعث ايجاد مزاحمت براي ديگران مي شود. بهترين کار استفاده از نورهاي حسگري است که به محض ورود روشن و بعد از گذشتن از محيط، دريک فاصله اي مشخص خاموش مي شوند.

از چند منبع نوري براي نورپردازي فضاي آشپزخانه، اتاق نشيمن و اتاق خواب و…استفاده کنيد تا بيشترين کارايي را از محيط مورد نظر داشته باشيد. براي مثال درآشپزخانه، نور تعبيه شده روي کانتر آشپزخانه نوري مناسب براي انجام کارهايي است که احتياج به دقت و نور زياد دارد و دراتاق نشيمن، يک آباژور پايه دار بلند در کنار کاناپه، بهترين جا براي مطالعه است. حتي در حمام هم نور بالاي آينه بايد در حدي باشد که سايه روي آينه نيفتد و در عين حال باعث خيرگي نشود. اين نور جداي نوري است که براي روشنايي کلي فضا در نظر گرفته شده است.

انتخاب آباژور ها و چراغ هاي روميزي اهميت زيادي دارد، البته در يک نگاه ساده به جنبه تزيئني آنها توجه مي شود، در صورتي که به راحتي مي توان از آنها براي نورپردازي هاي مناسب بهره گرفت، بدون اينکه نياز به سقف يا ديوار داشته باشيد. البته با توجه به فضايي که در اختيار داريد از آپاژورها استفاده کنيد.

به جاي لوستر و چراغ هاي ديواري، نور هاي مخفي ايده مناسبي براي سقف هاي بلند مي باشد. البته در دکوراسيون هاي مدرن مي توانيد از اين نورهاي مخفي استفاده کنيد، که علاوه بر زيبايي بيشتر، روشنايي ملايمي به فضاي شما مي دهد و جاي کمتري را اشغال مي کنند.

ريسه هاي نوري ابزارهاي نورپردازي تزييني و جذابي هستند که حالت خام آن ها معمولا براي تزيينات جشن ها و مراسم ها طرفداران بسياري دارد. ما مي خواهيم به شما بگوييم ظاهر چشم گيري که اين نورپردازي ها ايجاد مي کنند، مي تواند فقط مختص موقعيت ها، مکان ها و زمان هاي خاص نباشد و تمام روزهاي سال در دکوراسيون منزل شما برق و درخشش ايجاد کند.
با روشن کردن اين ريسه هاي نوري در اطراف قاب داخلي درب ورودي منزل تان، از مهمانان تان استقبال کنيد. اين ريسه ها هم چنين به عنوان نورپردازي شبانه بسيار مناسب اند، زيرا درخششي گرم ايجاد مي کنند که افراد با خواب سبک را نيز بيدار نمي کند.

ريسه هاي نوري روشي ارزان براي تعريف يک گوشه ي دنج هستند. يک پناهگاه مانند اين نمونه که هم براي کودکان جذاب است و هم براي بزرگ ترها، هزينه ي چنداني بر نمي دارد. بخش پايين ديوار را رنگ آميزي کنيد، چراغ ها را در ساختاري خيمه-مانند به کار ببريد و روي تشک يا کوسن ها لم دهيد.
ريسه هاي نوري در دکوراسيون اتاق خواب حس خوابيدن زير نور ستاره ها را القا مي کند. قرار دادن لايه اي حريري در زير اين ريسه ها، نور آن ها را ملايم مي کند.

درختان هميشه سبز تنها انواع درختان نيستند که شايستگي تزيين شدن با لامپ ها را دارند. ريسه هاي ظريف لامپ هاي LED درست مانند شمع ها نمي توانند به تأمين نور فضا کمک کنند اما در پراکندن احساس در فضا بسيار تأثيرگذار اند به خصوص وقتي از شاخه هاي لخت بتابند. به همين دليل است که برنامه ريزهاي جشن هاي عروسي طرفدار شاخه ها و شمع ها براي تزيين ميز ها هستند.

براي اتاق کودکان نور پردازي مناسبي را در نظر بگيريد.نورپردازي اتاق کودکان مخصوصا در هنگام شب اهميت زيادي دارد، زيرا همان طور که ميدانيد اغلب کودکان از تاريکي مي ترسند و نياز به يک نور ملايم در هنگام خواب دارند تا در آرامش بيشتري بخوابند. به همين علت مي توانيد از يک چراغ خواب کوچک در اتاق کودکان استفاده کنيد تا مانع ترسيدن آنها شويد.

شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در  دکوراسیون,دکوراسیون داخلی, آموزش تعمیرات پرینتر و یا استفاده از دوره های طراحی داخلی و معماری و آموزش تعمیرات  ECU  شرایط بهتری یرای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

13 دلیل محکم برای مهاجرت به کانادا

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.


زندگی کردن در یک کشور بیگانه خالی از چالش و پستی و بلندی نیست.زندگی در کانادا هم پستی و بلندی های خودش را به دنبال دارد، خواه برای تحصیل باشد ، خواه برای کار کردن.ما در وطن خود روزانه با کارهای روزمره ای زندگی را سپری میکنیم، ماهیانه کارهایی را باید انجام دهیم، حال این کارها شامل محل سکونت، آموزش، درمان، شغل، وضعیت مالی و اقتصادی ، فرهنگ و ... می تواند باشد. زندگی در کانادا و عادت کردن به فرهنگ مللی دیگر می تواند وقت گیر و گاهی خسته کننده و دلگیر باشد، اما بستگی به شرایط مهاجرت و دلیل مهاجرت به کانادا شما دارد.

 برای زندگی در کانادا شما لازم است که به انجمنی به نام نیوکامرز مراجعه کنید و در این محل ثبت نام کنید. بعد از آن نوبت به محل سکونتتان میرسد. اگر کسی از آشنایان شما در این کشور سکونت دارد میتوانید از او کمک بگیرید و اگر هم کسی را در این کشور آشنا نیافتید می توانید با خونسردی و کمی اتلاف وقت محلی را برای سکونت خود انتخاب کنید. حال برای زندگی در کانادا باید برای SIN (یا همان بیمه ملی) و کارت بهداشت اقدام کنید. حال نوبت به حساب باز کردن در یک بانک معتبر مانند بانک RBC می رسد، این بانک برای نیمی از سال که 6 ماهه است از شما هیچگونه هزینه ای دریافت نمیکند و دارای صندوق امانات یکساله می باشد که به شما کردیت کارت طلایی اهدا میکند با مبلغی معادل 1000 دلار کانادا.
یکی از کارهایی که برای زندگی در کانادا لازم است، به محض ورودتان به فرودگاه برای کارت اقامت از شما آدرسی گرفته می شود ، اگر به هر دلیلی این آدرس عوض شد لطفا به اداره مهاجرت کانادا مراجعه کنید و این کارت را از مسئولینشان اخذ کنید.
کانادا کشوری فوق العاده بزرگ و با آداب و رسومی مختلف از نژادها و قومیتهایی مختلف است که همه را مهاجرین با خود به آنجا برده اند.

زندگی در کانادا

زندگی در کانادا

اما اگر واقعا قصد زندگی در کانادا را دارید خوشحال باشید که کشوری که برای زندگی انتخاب کردید کشوری خالی از جرم و جنایت است و امنیت در این کشور بیداد میکند. کانادا به دلیل نزدیکی و همسایگی با آمریکا، انگلستان و استرالیا از نظر اقتصادی استوار است و جای هیچ نگرانی برای داشتن شغل نیست.این کشور به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب از 4 فصل سال لذت برده و دارای صنعت های مختلفی در کسب و کار می باشد، حتی شرایط آب و هوایی خوبی که کانادا دارد باعث شده که از صنعت کشاورزی هم برخوردار باشد.
در اینجا باید گفت که اگر تصمیم زندگی در کانادا را دارید باید از کلاسهای تقویت زبان که رایگان در اختیار مهاجرین گذاشته می شود استفاده کنید، و در دوره های یادگیری و آموزشی از جمله دوره کاریابی، آموزش سیاست در کانادا ، مسائل اجتماعی و ... حتما شرکت کنید. از جمله چیزهایی که برای زندگی در کانادا باید بدانید و بسیار موضوع مهمی می باشد این است که برای خرید آپارتمان در کانادا باید پول هنگفتی را داشته باشید که صرف خرید آپارتمان کنید وگرنه باید شبانه روز و در تایم های زیادی کار کنید تا بتوانید در سالهای آتی اقامت خود در کانادا صاحب خانه شوید.این موضوع به دلیل ارزش پولی بالای این کشور است که هر یک دلار معادل 26800 ریال ایران است.
حدالامکان درباره زندگی در کانادا برای شما به اختصار گفته شد، برای کسب اطلاعات بیشتری در این باره ما را دنبال کنید.
























برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

کلاسهای آموختن بازسازیریکاوری ای سی یو در اینستیتو خرید راه اندازی میگردد

کلاسهای تعلیم بازسازی بازیافت لپ تاپ در اینستیتو خرید دایر می شود

 ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هارد

ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هاردبازیابی اطلاعات هارد:به روندی گویند که طی آن اطلاعات هارد دیسک های مشکل دار ، اطلاعات از دست رفته ، بازیابی و ریکاوری می شود که به دانش والایی نیازمند است. تخصص  یک متخصص بازیابی اطلاعات به شدت مهم دارایه اهمیت است چرا که روش های یک متخصص به همراه استفاده از تکنولوژی ، ابزارات ، سیستم بازیابی اطلاعات تعمیر هارد دیسک تنها عامل موفقیت برای استخراج  اطلاعات هارد مشکل دار است.

تغییر رویه ذخیره اطلاعات از چاپ بر روی  کاغذ به ذخیره سازی در لیبل مغناطیسی که معمول ترین آن  هارد دیسک است  اهمیت این تکنولوژی که روزبه روز در حال پیشرفت می باشد را بزرگ تر می کند. اطلاعات در لیبل هارد شامل هر نوع رفرنس ، ایمیج ، فیلم ، مطلب ، صدا و انواع نرم افزار های مختلف می باشد .

متخصصین مرکز  هارد ایران با درک اهمیت اطلاعات در دوره حاضر از خاطره های به یاد ماندنی شخصی مانند ایمیج و فیلم تا اطلاعات سازمانی همواره در تکاپوی تحقیق و توسعه بهترین راه حل ها و همچنین کاهش مدت زمان بازیابی اطلاعات می کوشد .

چرا که امروزه فقط اهمیت اطلاعات رکن اصلی نیست  تایم دسترسی به اطلاعات نیز رکن  حائز اهمیتی  است.هارد چگونه کار میکند؟اطلاعات در فضایی به نام پلترها سیو میشود که برد وظیفه روشن کردن اسپیندل موتور و تکاف هد را دارا می باشد و هد پس از تکاف شروع به پرواز در سطح پلتر میکند  و عمل خواندن و نوشتن را روی سطح دیسک مغناطیسی ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هاردرا انجام می دهد. هد به هیچ عنوان تماسی با سطح پلتر نداشته و در روی بالشتکی از هوا حرکت میکند و با سرعت های متفاوتی دور در دقیقه حرکت میکندمدل های مختلف از دست دادن اطلاعات بصورت سهوی و عمدی از روی سطح پلتر پاک ، فرمت یا توسط ویروس حذف یا ناپیدا می شود .

این نوع از دست دادن اطلاعات از طریق نرم افزارهایی که زمینه فعالیت آنها بازیابی اطلاعات می باشد قابل ریکاوری میباشد البته به شرط اینکه اطلاعات جدیدی روی سطح هارد ریخته نشود و حجم اطلاعات ریخته شده در سطح  ریکاوری هارد  رابطه غیر مستقیم با شانس بازیابی اطلاعات دارد

یعنی هرچقدر اطلاعات بیشتری پس از حذف کردن برروی هارد ریخته شود امکان ریکاوری اطلاعات پایین می آیدهارد دچار عدم دیتکت یا عدم شناسایی درست می گردد.هارد در لپتاپ یا کامپیوتر خوانده نمی شود

دوره های آموزشی آموزش تعمیرات ecu در مراکز تعمیر هارد برگزار می گردد.

برای سفارش   کاندم    می توانید به سایت منتوشاپ مراجعه کنید.