برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

راه های اقامت کانادا و راه های اقامت استرالیا؟

عنوان: گزینه های مهاجرت به کانادا برای متخصصان پزشکی و پرستاران

این مقاله درمورد  راه های گرفتن اقامت سوئد می باشد.

"مهاجرت" موضوعی که می تواند در زندگی شما تاثیر بسیاری داشته باشد.مهاجرت به یک مقصد خوب با یک برنامه ریزی دقیق و هماهنگی با متخصصان این کار و از راه قانونی می تواند مسیر زندگی شما را به سمت موفقیت و خوشبختی هدایت کند و این تاثیر نه تنها در زندگی شما می باشد, بلکه باعث ساخت آینده ای مطمئن و درخشان برای خانواده و فرزندان شما خواهد شد.در طرف مقابل شتابزدگی در این کار و دنبال کردن تبلیغات دروغ و سایتهای نامعتبر که تنها قصدشان هدایت شما به سمت نابودی و کسب درآمد برای خودشان از این راه میباشد, یا اقدام از راه های غیر قانونی برای رسیدن به کشور مقصد, تنها باعث نابودی آینده و زندگی شما و خانوادتان خواهد شد.امروزه شاخص های مهاجرت به پیشرفت و تکنولوژی تغییر کرده است به نحوی که باعث شده بسیاری از کشورهای مدرن و پیشرفته به مقصد اکثر متقاضیان مهاجرت تبدیل شده است.البته آیتم هایی مانند رشد و ثبات در اقتصاد,شرایط اجتماعی خوب, موقعیت بین المللی کشور مقصد و .... تاثیر دارد.

 این روزها در میان کشورهای رو به رشد و پیشرفته که بستری مناسبی برای مهاجرین فراهم می کنند, کشور استرالیا و کانادا به یکی از مقاصد اصلی برای متقاضیان مهاجرت و اقامت تبدیل شده است.در این مقاله قصد داریم تا به چند تفاوت میان استرالیا و کانادا برای مهاجرت بیان کنیم.استرالیا و کانادا, هر دو برنامه های کامل و هیجان انگیزی برای جذب متقاضیان دارند.سوال اصلی این است که در حال حاضر کدام کشور برای مهاجرت بهتر است کانادا یا استرالیا ؟ در ادامه ما به بازخورد های انتخاب استرالیا یا کانادا به عنوان مقصد مهاجرت را می پردازیم.اول از همه پروسه مهاجرت است.یعنی شما به عنوان یک متقاضی مهاجرت به استرالیا یا کانادا باید چه مدت زمان منتظر تایید کشور مقصد برای ورود به عنوان یک شهروند باشید که این موضوع برای هر کدام از این کشورها نسبت به پروسه مهاجرت و گرفتن اقامت و پرونده شما متفاوت است.در این مورد تفاوت چندانی بین این دوکشور نیست.

آب و هوا

شما به دنبال کدام هستید؟استرالیا با مناظر زیبا و طبیعت فوق العاده و داشتن آب و هوای معتدل در طول سال مکان مناسبی برای زندگی به نظر میرسد.این در حالی است که شما در کشور کانادا با سرمای شدید روبرو هستید و این موضوع به دلیل نزدیکی آن به قطب شمال است.این نزدیکی حتی باعث شده است که مقدار زیادی از خاک این کشور خالی از سکنه باشد.البته کانادا در قسمت جنوب غربی یعنی جایی که شهر ونکور قرار دارد دارای آب و هوای معتدل می باشد.

فرصت های شغلی

هر دو کشور استرالیا و کانادا دارای منابع طبیعی و معادن بسیاری هستند که در این مورد فرصت های شغلی در استرالیا و کانادا باید بیشتر باشد و بتوانند پرداخت بهتری به کارگران خود نسبت به کشور های دیگر داشته باشند.در هر دو کشور زمینه برای برخی فرصت های شغلی بیشتر است به عنوان مثال موقعیت های شغلی برای پرستاران در کانادا بیشتر از استرالیا میباشد.کانادا در برابر استرالیا به عنوان یک قطب بزرگ تولید شناخته می شود در حالی که کشور استرالیا به کشوری محبوب برای شرکت های آمریکایی که در زمینه IT فعالیت می کنند تبدیل شده است.

سیستم حمل و نقل عمومی

حمل نقل مردم در کانادا و تورنتو به وسیله اتوبوس ها, ترن ها و ترامواها انجام میشود.نکته جالب این سیستم مرتبط بودن همه آنها با هم است.طولانی بودن مسیر شما تاثیری بر نرخ کرایه ندارد و هزینه یک مسیر یک طرف در کانادا تقریبا سه دلار می باشد.سیدنی از شبکه مترو محروم است.

حمل و نقل عمومی در کانادا و استرالیا

اما برای سیستم حمل و نقل عمومی خود از اتوبوس ها و قطار ها استفاده میکند.حداکثر هزینه های رفت آمد با قطار در این کشور تقریبا نه دلار میباشد و برعکس کانادا مبلغ آن بستگی به مقدار مسافت دارد.مسیرهای اتوبوس ها هم به شش قسمت مساوی تقسیم شده و در این سیستم حمل و نقل نیز مقدار هزینه بستگی به مسافت طی شده دارد, که حداکثر آن تقریبا 5 دلار برای یک مسیر یک طرفه میباشد.

دراین مقاله درمورد مهاجرت اشاره ای شده است.

ایده های خرید طرح های مختلف میز ناهار خوری خاص آشپزخانه

 عنوان: روشهای خرید انواع میز ناهار خوری مدرن آشپزخانه

انواع میز ناهار خوری,خرید میز ناهار خوریمیز ناهارخوری مرکز توجه اتاق ناهارخوری است. هنگام خرید میز ناهارخوری مناسب باید به و شکل و اندازه اتاق توجه داشته باشید و فقط به زیبایی میز فکر نکنید. در صورت انتخاب درست آشپزخانه ی زیبایی را خواهید داشت. بر اساس فضای موجود و تعداد نفرات اندازه میز ناهارخوری را تعیین کنید. معمولا میز ناهارخوری ۴ نفره, ۶ نفره و یا ۸ نفره مورد تقاضا هستند.

انواع میز ناهارخوری مدرن و میز های سنتی و کلاسیک در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. قیمت میز ناهارخوری نیز یکی دیگر از المان های مهم در تصمیم گیری خرید میز ناهارخوری هستند. میز های ناهارخوری چوبی ساده و مدرن با قیمت مناسب عرضه می شوند. همچنین می توانید با هزینه بیشتر از طرح های خاص و میز های ناهارخوری مجلل استفاده کنید.

در ادامه تعدادی از تصاویر جدیدترین مدل های میز ناهارخوری را با یکدیگر می بینیم.

میز ناهارخوری چوبی و گرد

میز آشپزخانه

میز ناهارخوری مدرن با صندلی های ساده در آشپزخانه فضای باز

چیدمان آشپزخانه

میز ناهارخوری دو نفره چوبی و ساده

طراحی آشپزخانه

میز ناهارخوری پلاستیکی بسیار شاد و زیبا

طراحی آشپزخانه

میز ناهارخوری مربع قهوه ای

میز آشپزخانه مدل مارال آفر

میز ناهارخوری چوبی بیضی

میز ناهارخوری ویکتوریا 6 نفره وندا

منبع: خرید انواع میز ناهار خوری آشپزخانه

جراحی زیبایی بینی و هر آنچه باید درباره جراحی زیبایی بینی بدانیم

عنوان: جراحی زیبایی بینی و هر آنچه باید درباره جراحی زیبایی بینی بدانیم

درست وقتی که قصد رفتن به مهمانی مهمی را دارید و از مدت‌ها قبل خودتان را برای رفتن به آن آماده‌ کرده‌اید، مهمان‌های ناخوانده و جوش‌ها روی پوست‌تان ظاهر می‌شوند. مطلب زیر را بخوانید تا بدانید، در موقع ضروری که جوش‌ها بیرون زدند، چگونه آنها را محو کنید.

سه سوته جوش های صورت تان را بپوشانید
درست وقتی که قصد رفتن به مهمانی مهمی را دارید و از مدت‌ها قبل خودتان را برای رفتن به آن آماده‌ کرده‌اید، مهمان‌های ناخوانده و جوش‌ها روی پوست‌تان ظاهر می‌شوند. مسلما نمی‌توان این جوش‌ها را در مدت زمان کوتاهی درمان کرد و تنها راهی که هر خانمی به نظرش می‌آید این است که با استفاده از لوازم آرایشی جوش‌های خود را محو کند و تا می‌تواند کرم پودر روی کرم‌ پودر بمالد تا از شر آنها راحت شود. مطلب زیر را بخوانید تا بدانید، در موقع ضروری که جوش‌ها بیرون زدند، چگونه آنها را محو کنید.
 
مرحله اول پوشاندن جوش با آرایش
دقیقا تعیین کنید که چه قسمتی از آکنه و جوش را می‌خواهید بپوشانید.
 
مرحله دوم پوشاندن جوش با آرایش
یک مرطوب‌کننده مناسب پوست‌تان را انتخاب کنید. حواستان باشد که مرطوب‌کننده حتما بدون چربی باشد چرا که در غیر این صورت جوش‌های شما را تشدید کرده و باعث می‌شود در کنار آن جوش آزاردهنده یکی دیگر هم ظاهر شود.
 
مرحله سوم پوشاندن جوش با آرایش
با استفاده از یک مرطوب‌کننده بدون چربی روی آن منطقه را بپوشانید تا اگر اطراف جوش پوسته پوسته‌ای به وجود آمده است کاملا هموار شود. همچنین این مرطوب‌کننده کاری می‌کند که کانسیلر و پودرهایی که برای پوشاندن استفاده می‌کنید بهتر روی پوست بخوابند.
 
مرحله چهارم پوشاندن جوش با آرایش
حالا نوبت کانسیلر است؛ بعضی برندها کانسیلرهای مخصوص پوشاندن جوش دارندکه مسلما بهتر می‌توانند پوشش مناسبی ایجاد کنند؛ اما اگر چنین کانسیلری نداشتید یا به راحتی پیدا نکردید باید بدانید که کانسیلر مناسب برای این کار باید کمی پایه زرد داشته ‌باشد. حواستان باشد کانسیلرهای زیر چشم که حالت کرمی‌ شکل دارند و از رنگ پوست کمی روشن‌تر هستند اصلا مناسب این کار نیستند چرا که قرمزی‌های پوست را فقط روشن‌تر کرده و کاری می‌کنند که بیشتر  جلوه کنند. برای پوشاندن جوش‌ها، جای زخم‌ها و تتو باید سراغ کانسیلرهایی بروید که تناژ زردرنگ دارند و تقریبا همرنگ پوست صورت هستند.
 
مرحله پنجم پوشاندن جوش با آرایش
توصیه می‌کنیم با انگشت حلقه کانسیلر را روی موضع مورد نظر بمالید چرا‌ که با این انگشت بهتر می‌توان کارهای ظریف را انجام داد.
 
مرحله ششم پوشاندن جوش با آرایش
حالا باید کرم‌ پودر همیشگی‌تان را روی تمام صورت بمالید تا پوست، رنگی یکنواخت پیدا کند. حواستان باشد هنگامی که روی جوش را با کرم‌ پودر می‌پوشانید از حرکات ضربه‌ای استفاده کنید و به هیچ وجه کرم را روی آن نمالید چرا که کانسیلر زیرین هم پخش شده و دوباره قرمزی جوش هویدا می‌شود.
 
مرحله هفتم پوشاندن جوش با آرایش
حالا نوبت زدن پودر است تا هم رنگ صورت مات و یکنواخت و هم دوام کانسیلر روی جوش بیشتر شود. پودر مانع از این می‌شود که به این راحتی‌ها کانسیلر از بین برود.
 
چه کانسیلری انتخاب کنیم؟
شما باید کانسیلری انتخاب کنید که پایه رنگی گرم داشته‌باشد، حواستان باشد که کانسیلر نباید روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد چون در این صورت سفیدی بیش از اندازه زیر چشم‌ها بیشتر جلب توجه خواهد کرد و چهره حالت طبیعی خود را از دست می‌دهد.بهترین حالت این است که کانسیلر دقیقا رنگ پوست باشد و وقتی روی پوست مالیده می‌شود اصلا رنگ آن مشخص نباشد، دنبال کانسیلری باشید که پوشانندگی بالایی داشته‌باشد، معمولا کانسیلرهای جامد(استیک) بیشتر می‌توانند این هدف را برآورده کنند و باید بدانید که کانسیلرهایی که باید با اسفنج مالیده شوند کمترین پوشانندگی را دارند.
























برطرف کردن تیرگی دور چشم با درمان خانگی!!

عنوان: برطرف کردن تیرگی دور چشم با درمان خانگی!!

نابینایی که صخره‌نوردی و عکاسی می‌کند!در این گزارش داستان هیجان‌انگیز زندگی پسری را می‌خوانید که با وجود اینکه نابینا شده، اما عکاسی و صخره‌نوردی را به صورت حرفه‌ای دنبال کرده است.
جاستین سالاس وقتی که ۱۴ سال داشته، تقریبا همه بینایی خودش را از دست می‌دهد و نابینا می‌شود، حالا ۲۲ سال سن دارد و از آن‌جایی که انگیزه زیادی برای زندگی داشته و معتقد بوده که هیچ‌چیزی غیر ممکن نیست، حتی اگر نتواند ببیند! توانسته یک عکاس حرفه‌ای و البته صخره‌نورد شود.
چشم‌های جاستین در اثر حادثه یا بیماری نابینا نشده‌اند، بلکه او یک روز صبح از خواب بیدار شده و متوجه شده که دیگر نمی‌تواند ببیند، از آن‌جایی که همیشه بینایی ضعیفی داشت، از پنج سالگی عینک می‌زده است، اما شماره چشم‌هایش به طرز عجیبی با سرعت بالا می‌رفته و در نهایت او دیگر نمی‌تواند چیزی ببیند.


البته او دکترهای زیادی را برای درمان این مشکل دیده و مدت‌ها تحت نظر پزشک بوده است، یکسال پس از اینکه بینایی‌اش را از دست می‌دهد، از همه دنیا و کارهایی که همیشه از انجام دادن آن‌ها لذت می‌برده محروم می‌شود، از همین رو تنها می‌شود و حتی مدت‌ها کلامی حرف نمی‌زده و تنها جلوی کامپیوترش که صفحه بسیار بزرگی داشته، می‌نشسته و به صفحه آن به قدری نزدیک می‌شده تا برخی نورها و اشکال آن را تشخیص دهد.

اما این خانه‌نشینی باید تمام می‌شد، بیو جانسون یکی از دوستان نزدیک جانسون یک روز به سراغش می‌آید و او را برای دوچرخه سواری بیرون می‌برد، آن‌ها روزهای زیادی این کار را انجام می‌دهند و جانسون مانند راهنما جلوی جاستین می‌رفته و اگر مانعی بوده، به او خبر می‌داده است.

در همین حین یکی دیگر از دوستان جاستین، او را به صخره‌نوردی دعوت می‌کند، و می‌گوید «برای صخره‌نوردی لازم نیست، ببینی، باید احساس کنی.» از آن روز به بعد آن‌ها برای صخره‌نوردی می‌روند و علاوه بر باشگاه، سراغ صخره‌های واقعی در طبیعت هم رفته‌اند.

حتما می‌پرسید جاستین چطور صخره‌ها را پیدا می‌کند و از آن‌ها بالا می‌رود، این‌جا باید گفت که دوستانش برای همین کنار او هستند، آن‌ها پایین‌تر از او حرکت می‌کنند و با استفاده از عباراتی که از قبل مشخص شده او را راهنمایی می‌کنند. البته این حرف‌ها همان چیزهایی است که جاستین در زمان صخره‌نوری روی آن‌ها حساب کرده است.

خود جاستین در این‌باره می‌گوید: «وقتی که کار روی یک صخره رو شروع می‌کنم، علاوه بر اینکه صدای اطرافیانم را می‌شنوم، خودم هم سعی می‌کنم با لمس کردن سنگ‌ها، شکل آن‌ها را در ذهن حفظ کنم و بدانم برای هر صخره از چه مسیری رفته‌ام. در برگشت هم همین کار را انجام می‌دهم. در نهایت بارها و بارها یک صخره را بالا و پایین می‌روم تا خودم به تنهایی بتوانم مسیر آن‌را کامل بروم.»

یکی از دوستانش در باشگاه صخره‌نوردی درباره جاستین این‌طور توضیح می‌دهد: «جاستین انگیزه زیادی دارد و هرگز ندیده‌ام بگوید که نابیناست. و اگر از قبل ندانید که او بینایی ندارد، اصلا متوجه نمی‌شود، چون وقتی با جاستین صحبت می‌کنید، مستقیم به شما نگاه می‌کند و کاملا مانند بقیه بچه‌هاست.»

اما صخره‌نوردی تنها توانایی خاصی نیست که جاستین دارد، او به عنوان یک عکاس حرفه‌ای کار می‌کند و در زمینه عکس‌هایی از طبیعت و چشم اندازها مهارت دارد. خودش می‌گوید که از خاطراتی که زمان بینایی دارد، بهره می‌گیرد، همچنین نور آفتاب و جهت سایه را احساس می‌کند و کمی هم با حس غریزه‌ای که دارد، می‌تواند عکس‌هایش را بگیرد.

جاستین نمی‌تواند عکس‌هایی که گرفته را ببیند، اما آن‌ها را در یک مانیتور ۲۷ اینچی قرار می‌دهد و در این صورت می‌تواند برخی از پیکسل‌هایی که رنگ‌های تیره‌ای دارد را ببیند و به این شکل تضادهای میان روشنی و تاریکی را تشخیص دهد.