برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

انرژی کندالینی چیست به همراه یادگیری تله پاتی عشق و خطرات کندالینی

کندالینی قویترین انرژی موجود در عالم فیزیکی است که برای بیدار ساختن و کنترل آن تمرینات زیاد و عبادات بی دریغ لازم است. کندالینی انرژی پنهانی است که در نهاد انسان قرار داده شده  است. بزرگترین و قویترین انرژی روحانی یا همان نیروی حیات است که ما انسانها و عالم ما را خلق کرده است. جایگاه کندالینی در چاکرای ریشه است که شما را به زمین وصل می کند. برای اینکه اطمینان حاصل کنید که چاکرا ریشه شما باز و فعال هست می توانید تست چاکرا به همراه تحلیل رایگان دکتر آرام را بزنید.

 “قدرتمندترین انرژی­خانه ی جهان هستی در وجود شما و سراسر گیتی به سر می برد“

 نامهای دیگر آن” آتش کندالینی” (Kundalini Fire ) و “افعی نور” ( Serpent of Light) است که بدن را تصفیه کرده و نیروی شفابخشی است که هر دردی را درمان می کند.

انرژی کندالینی با آگاهی بیدار می شود.

آگاهی از وجود خود و درک جریان هستی.

نشانه بیداری کندالینی چیست؟

 بیدار شدن این انرژی سبب تغییرات عمده ای در زندگی خواهد شد که شما را قادر خواهد ساخت دید وسیعی پیدا کنید و به نهایت خلاقیت و انرژی دست یابید.کندالینی منشا خلاقیت در عالم است.

به این ترتیب خواهید توانست آرزوهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. بیدار شدن کندالینی همراه با تجربیات عجیب و احساسهای جدید است. از جمله سوزش و سوزن سوزن شدن زیر پوست مانند وقتی که یک دسته مورچه روی پوست راه می روند. ممکن است حس کنید موجودی از شما بالا می رود. همچنین خارشهای پوستی و لرزش عضلات-گرفتگی عضلات و ضعف شدید بدنی از برخی علائم آن هستند .ممکن است صداهای عجیبی بشنوید که از دور دستها می آید یا صدای فرشتگان نگهبان خود را بشنوید که با یکدیگر یا شما صحبت می کنند. فشار عصبی روی شما بیش از هر زمان دیگری خواهد بود و برای همین است که اکثر داوطلبان از خیر آن گذشته و تصور می کنند که مدیتیشن و یوگا هیچ کمکی به کاهش استرس آنها نکرده است!!
بیداری غیرارادی کندالینی

افرادی که با مواظبت از بدن خود و پرورش آگاهی روحانی در خویش آماده شده‌اند، خیلی سریع‌تر و آسان‌تر به آزادسازی کندالینی موفق خواهند شد؛ آنها فواید آن را تقریباً بلافاصله درک خواهند کرد و فوران کندالینی در آنها یک تجربة زیباست، اما اگر سیستم بدن برای این نیروی قدرتمند آماده نباشد، ممکن است سال‌ها برای کامل شدن این فرآیند وقت لازم باشد.

برای فراگیری بیشتر می توانید به صفحه دنبال کنید

چطور می توانید کندالینی را بیدار کنید؟

اینکه چطور بتوانید انرژی کندالینی را بیدار کنید لازم است بدانید روشهای گوناگونی برای پاکسازی و تصفیه چاکراها وجود دارند که کمک می کنند آلودگیها و موانع چاکراها را دور بریزید و راه گردش کندالینی را باز کنید. یکی از این روشها تمرینات یوگا است که با مدیتشن چاکراها همراه است. گاهی ممکن است کندالینی به طور تصادفی در اثر یک اتفاق ناهنجار و دلخراش در شما بیدار شود. برخی افراد وقتی در خطر مرگ قرار می گیرند کندالینی آنها بیدار می شود و انرژی خارق العاده ای از خود ساطع می کنند و ممکن است دست به کارهای خارق العاده بزنند تا خود و دیگران را از خطر نجات دهند.

آنچه باید بدانید این است که اگرچه کندالینی یک انرژی درمانگر و مثبت است اما ممکن است باعث بروز حوادث ناخوشایندی در زندگی شما شود. در طول مدتی که عبادت و یوگا انجام می دهید احتمال دارد که کندالینی از کنترل خارج شده و تاثیرات مخربی روی شما بگذارد از این رو تعجب نکنید اگر کنترل افکار و اعمالتان را از دست دادید و از خواب و خوراک افتادید یا مریض شدید.




به سبب معارفه بیشتر می توانید به دکتر آرام رجوع کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.