برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

علائمی که نشان می دهد بدن دچار کم آبی شده است!!

عنوان: علائمی که نشان می دهد بدن دچار کم آبی شده است!!

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

ترکیب کردن روش‌های مختلف تمرین، بهترین راه برای دستیابی به تناسب اندام کل بدن است. با استفاده از تمرینات قدرتی، کششی و تمرینات قلبی عروقی شما روی گروه‌های عضلانی مختلف کار خواهید کرد و برای جلوگیری از آسیب‌های مرتبط با ورزش و استرس ،بدن‌تان را به طور مؤثری تقویت کرده و استحکام می‌بخشید. دستیابی به تناسب اندام کل بدن باید بر دستیابی به یک ظرفیت ریه خوب، یک قلب سالم، یک BMI ایده آل و عضلات خالص و قوی متمرکز شود.

بهترین راه برای به دست آوردن تناسب اندام کل بدن، این است که هر روز روی یک نوع تمرین کار کنید. شما با انجام تمرینات به صورت متناوب می‌توانید قبل از تمرین بعدی، به عضلات و تاندون‌هایتان فرصتی برای التیام و ترمیم دهید.

این کار به شما امکان می‌دهد که قدرت بیشتری داشته باشید و هنگام انجام تمرینات، بهتر روی عضلاتت‌ان کار کنید. در اینجا به شما می‌گوییم که چطور به تناسب اندام کل بدن دست پیدا کنید:
1. تمرینات قلبی عروقی

روز اول را با یک تمرین قلبی عروقی آغاز کنید. این تمرین می‌تواند شامل هر فعالیت قلبی عروقی باشد که قلب شما را به پمپاژ وا می‌دارد، مصرف هوای شما را افزایش می‌دهد و خون شما را به جریان می‌اندازد. گزینه‌های ایده آل عبارتند از:

پیاده‌روی سریع، آهسته دویدن، دوچرخه سواری، بازی‌های ورزشی، تمرینات ایروبیک (هوازی)، دستگاه‌های تمرینی.

شما برای دستیابی به بهترین نتایج باید تلاش کنید و تمرینات قلبی عروقی‌تان را تغییر دهید تا بتوانید بخش‌های مختلف بدن‌تان را تمرین داده و تقویت کنید. اگر در تمرینات کاردیو تازه کار هستید، نگاهی به گزینه‌های مختلف در باشگاه محل‌تان، دانشگاه و … بیندازید. بسیاری از مکان‌ها، کلاس‌های کاردیوی سرگرم کننده‌ای مانند رقص، ایروبیک در آب و سایر کلاس‌های تناسب اندام و ورزش‌های گروهی را ارائه می‌دهند که ممکن است برای شما جالب باشند و کمک کنند که در تمرینات کاردیو شرکت کرده و به آن‌ها علاقمند شوید.
2. تمرینات قدرتی

شما در روز دوم باید روی تمرینات قدرتی تمرکز کنید. با ترکیب چندین تمرین که روی نواحی مختلف بدن کار می‌کنند، یک برنامه برای وزنه زدن ترتیب دهید که بتوانید به آن پایبند بمانید. یک باور غلط رایج این است که بلند کردن وزنه‌ها باعث حجیم شدن شما می‌شود اما شما با بلند کردن وزنه‌ها و افزایش توده خالص عضلانی‌تان چربی بیشتری خواهید سوزاند، تراکم استخوانی‌تان را افزایش می‌دهید و بدنی قوی و خوش ترکیب‌تر می‌سازید.

افزایش قدرت عضلانی شما یک عامل مهم برای ایجاد تناسب اندام در کل بدن‌تان است. برای شروع تمرینات قدرتی از وزنه‌های آزاد، تمرینات وزن بدن یا حتی اشیائ خانگی مانند قوطی‌های سوپ استفاده کنید و به تدریج جلو بروید.
3. تمرینات کششی و تقویت کننده

در روز سوم روال تمرینی‌تان، شما باید حداقل یک ساعت را به کشش، یوگا یا پیلاتس اختصاص دهید. این تمرینات با افزایش تعادل شما، شل کردن عضلات و اندام هایتان و تقویت تاندون‌ها و مفاصل شما به جلوگیری از آسیب دیدگی کمک می کنند.روال های کششی(و تمرینات یوگا و پیلاتس) مختلف را امتحان کنید تا تمرین مناسب خودتان را پیدا کنید.
این پروسه را تکرار کنید

بعد از اینکه سه روز، این سه تمرین را به صورت متناوب انجام دادید، دوباره از اول با تمرین کاردیو شروع کنید و دوباره هر سه تمرین را انجام دهید. هنگامیکه شروع به تقویت و محکم کردن بدن‌تان می‌کنید، متوجه تأثیرات تمام تمرینات سختی که انجام داده‌اید، خواهید شد. برای دستیابی به بهترین نتایج، شما باید تمرینات‌تان در داخل هر گروه را تغییر دهید، تمرینات قدرتی و کاردیوی مختلف را انتخاب کنید تا به طور مداوم عضله بسازید و عضلات‌تان را تقویت کنید.

برای دستیابی به تناسب اندام کل بدن، این مراحل را دنبال کنید تا خیلی سریع از هیکل جدید و خوش تراش و همچنین بهبود سلامتی‌تان لذت ببرید.


در این مقاله اشاره ای به سایت های تفریح و سرگرمی شده است.

هزینه های زندگی در بلژیک

عنوان: نکاتی که بعد از مهاجرت به بلژیک باید بدانید

این مقاله درمورد تورمالزی می باشد

سفر به کشور مالزی چه به قصد گرفتن اقامت مالزی یا یک سفر توریستی، برای شما تجربه های متفاوتی را رقم میزند.بازدید از جنگلهای وحشی این کشور ، اورانگوتان ها ، قله های گرانیتی و قبایل متنوع و دور افتاده در کنار جزایر زیبا ، استراحتگاه های لوکس و پر زرق و برق هرکدام لحظات خاص خود و تجربه متفاوتی از دیگری دارد.طبق آمار اعلام شده از سوی این کشور در سال 2010 نزدیک به 2 میلیون نفر تحت عنئان توریست وارد این کشور شده اند و از مناطق دیدنی این کشور دیدن کرده اند.طبق این آمار تعداد زیادی از این مسافرین از کشورهای همسایه، مانند سنگاپور، مالزی و غیره بوده است اما تعدادی از این توریستها نیز از قاره های دیگر بوده است که به تازگی دیدنی های مالزی را کشف کرده اند.در ادامه به معرفی 10 جاذبه گردشگری مالزی می پردازیم.

 10.ارتفاعات کامرون :

ارتفاعات کامرون، بزرگترین تفرجگاه مرتفع مالزی، مناظر تماشایی بسیاری دارد و تفریح های زیادی در اینجا وجود دارد. پیاده روی در بین روستاهای کوچک و دوست داشتنی، تماشای پروانه ها، مزارع توت و زنبور عسل، و کشتزارهای وسیع چای یا خوردن غذا در غذاخوری های دلپذیر و به سبک خانواده سلطنتی تودور، همگی از جمله تجربه های مطبوع و آرامش بخش در این مکان هستند. شما در اینجا از بودن در فضای باز خسته نخواهید شد. اگر چند روز از زمین های کم ارتفاع و سوزان خارج شوید به طور حتم دوباره انرژی خود را بدست خواهید آورد.

یکی دیگر از فعالیت ها در ارتفاعات کامرون، که بیشتر یک کار سنتی محسوب می شود، نوشیدن چای و خوردن بیسکوییت است. این سنت انگلیسی به روزهایی مربوط می شود که افسران استعمارگر انگلیسی از این مکان تپه مانند به عنوان یک محل خنک برای فرار از گرمای سوزان زمین های کم ارتفاع استفاده می کردند. تماشای پرندگان و پیاده روی نیز از جمله تفریحات معروف این ناحیه هستند. 

9.شهر جورج تاون

نام شهر جورج تاون که از جرج سوم پادشاه انگلستان گرفته شده است، پایتخت ایالت پنانگ میباشد که در گوشه شمال شرقی جزیره پنانگ قرارگرفته است.شهر جورج تاون مرکز تجاری، سیاسی، تحصیلی و فعالیتهای اجتماعی ایالت بوده وخود یک جزیره نیز میباشد.همچنین بافت شهر که متشکل از رستورانها، کافه های کنار خیابان ، بازارهای محلی شبانه ومراکز خرید بزرگ میباشد تصویری رنگارنگ از شهر جورج تاون را به نمایش خواهد گذاشت و با این اوصاف لقب این شهررا جواهر شرق گداشته اند.از همه جالب تر اینکه اصلیت اکثر جمعیت جورج تاون چینی بوده و با توجه به کنترل سخت گیرانه، جورج تاون بسیاری از مغازه ها و خانه های دوره استعمار را تا به امروز حفظ نموده اند.البته چشم انداز منحصر به فرد ساختمانی و فرهنگی این شهر هیچ شباهتی با دیگر مکان ها در آسیای جنوب خاوری ندارد و در این شهر در شب هنگامی که اکثر اهالی محل به سمت دست فروشان خیابان می روند تا از آنها غذا و نوشیدنی بخرند و میل کنند شلوغ خواهد شد.

8.پارک ملی تامان نگارا

پارک ملی تامان نگارا در سالهای ۱۹۳۸ و ۱۹۳۹ تحت نام پارک ملی جورج شاه ۴ در مالزی با وسعتی بیش از ۴۳۴۳ کیلومتر مربع افتتاح شد. بعد از استقلال کشور مالزی به نام امروزی تغییر یافت که در زبان بومی مالایی بمعنای پارک و یا جنگل ملی می‌باشد. این جنگل در سه محدودهٔ ایالتی گسترده شده‌است : پاهنگ ، کلانتان و ترنگانو . این جنگل در ایالت پاهنگ بیشترین وسعت را دارد که بالغ بر ۲۴۷۷ کیلومتر مربع می‌باشد. این پارک به یکی از بزرگترین مراکز بوم‌گردی بدل شده‌ است. جاذبه‌های متنوع زیست‌شناسی و زمین شناسی بسیاری در این محدوده به چشم می‌خورد. این محدوده خانهٔ برخی پستانداران کمیاب است مثل: ببر هندوچینی، کرگدن سوماترایی و گاو وحشی مالایی و فیل آسیایی. رودخانهٔ تاهان که از میان این جنگل می‌گذرد توانسته نمونه کمیابی از ماهی مالایی را در خود حفظ کند.از دیگر جاذبه‌های این منطقه می‌توان به پلهای معلق در جنگل و غارهای اطراف و بومی‌نشین‌های منطقه اشاره کرد.برای عکاسی و فیلمبرداری در این منطقه نیاز به کسب مجوز است و هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های متفاوتی در آن وجود دارد.

7.جزیره پولائو تیومان

جزیره پولائو تیومان به عقیده خیلی از گردشگرا یکی از معروف ترین جزایر مالزی هست اونم به خاطر طبیعت بکر و فوق العاده ای که داره و بهترین جا واسه عکاسی است.در ضمن این جزیره آبشارهای بسیار زیبایی داره که به شما پیشنهاد میکنیم حتما از آنها دیدن کنید.شنا کردن زیر آبشارها ، بازدید از مزرعه لاک پشت و دیدن فرهنگ های محلی در روستای سنتی این جزیره نیز را به شما پیشنهاد میکنیم.

6.قله‌ٔ کینَبالو

قله‌ٔ کینَبالو (به زبان مالای : ڬونوڠ کینبالو) دومین کوه بلند در آسیای جنوب شرقی است و ۴۰۹۵ متر ارتفاع دارد. این قله در پارک دولتی کینبالو در مالزی شرقی واقع شده است.این قله به همراه پارک مربوطه در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارند.قلهٔ کینبالو پوشیده از پوشش گیاهی بسیار متفاوت است.قله اصلی این رشته کوه را یک فرد با وضعیت جسمی خوب و بدون نیاز به تجهیزات کوهنوردی می تواند فتح کند.هرچند کوهنواردان باید همراه با یک راهنما این مسیر را طی کنند.

5.برج های دو قلو پتروناس

برج های دوقلوی پتروناس در کوالالامپور پایتخت مالزی، از معروف ترین آسمانخراش های جهان به شمار می رود. امروزه این برج های زیبا و معروف با ارتفاع 452 متری خود، به یکی از نمادهای اصلی مالزی و پایتخت آن تبدیل شده است. برج های پتروناس توسط یک معمار برجسته آرژانتینی به نام سزار پلی (César Pelli) ساخته شد. عمده شهرت این معمار 87 ساله مدیون طراحی ساختمان های بسیار بلند است. ساخت این برج ها هفت سال به طول انجامید. در مارس سال 1993، خاکبرداری محل احداث برج ها در حدود 30 متری عمق زمین آغاز شد. هر شب 500 کامیون، خاک های پی ساختمان را بارگیری می کرد. بتن ریزی در محل احداث برج ها- که از آن به عنوان بزرگترین و طولانی ترین فرایند بتن ریزی در تاریخ مالزی یاد می شود - با ریختن 13200 متر مربع بتن مسلح طی مدت زمان 54 ساعت صورت گرفت. این برج های دوقلو دارای 88 طبقه و 78 آسانسور است و تا قبل از سال 2004 بلندترین سازه ساخت بشر در دنیا به شمار می رفت.

4.لنگکاوی

لنگکاوی٬ مجمع الجزایری متشکل از حدود صد جزیره است و در نقطه ای که تنگه مالاکا با آبهای دریاهای آندامان برخورد می کند٬ واقع شده است. ‍'جواهر کده' که رسما با نام لنگکاوی شناخته می شود، در سواحل شمال غربی مالزی قرار دارد. بسیاری از جزایر لنگکاوی از جنگل های انبوه پوشیده شده و غیر مسکونی هستند. در روزگاران کهن، این جنگل ها به دلیل تودرتو بودن٬ مکان های مناسبی برای دزدان دریایی به شمار می رفتند. با این حال امروزه، تعدادی از جزایر لنگکاوی به مکان هایی عجیب تبدیل شده اند که باعث جذب بازدیدکنندگانی از سراسر جهان شده است. بزرگترین این جزایر٬ جزیره پولائو لنگکاوی است که جزیره افسانه ای لقب گرفته است و نام مجمع الجزایر نیز از همین جزیره گرفته شده است.

3.جزایر پـِرهِنتیان

جزایر پـِرهِنتیان (در مالایی: پولائو پرهنتیان) واقع در دریای جنوبی چین هستند و در ۱۹ کیلومتری ایالت ترنگگانو در مالزی غربی و ۶۵ کیلومتری مرز تایلند قرار دارند. دو جزیرهٔ اصلی پرهنتیان بسار (پرهنتیان بزرگ) و پرهنتیان کچیل (پرهنتیان کوچک) نام دارند. جزایر کوچک و بی‌سکونت سوسو دار، سرینگی و راوا نیز در ساحل «پرهنتیان کوچک» هستند. جزایر پرهنتیان جزئی از پارک ملی دریایی جزایر ردانگ هستند و به همین خاطر ماهیگیری، جمع کردن مرجان و آشغال ریختن در آن‌ها به شدت ممنوع است.جزایر پرهنتیان از مهم‌ترین اماکن گردشگری مالزی هستند و با شن‌های سفید و آب شفاف و آبی سالانه هزاران نفر را به خود می‌کشانند.در این جزیره‌ها هیچ راهی (مگر راه‌های جنگلی آدم‌رو) وجود ندارد و جز چند هتل و مهمانخانه و رستوران خبری از تأسیسات دیگری هم نیست.روستای پرهنتیان در «پرهنتیان کچیل» محل اقامت بومیان است.بندر کوآلا بسوت محلی است که قایق‌های تندرو از آن‌جا عازم این جزایر می‌شوند.

2.ملاکا

ملاکا معروف به شهر قرمز یکی از مراکز پذیرای توریست در مالزی است. در شهر تاریخی ملاکا میتوان تاریخ چند کشور از جمله : چین، پرتغال، هلند ، فرانسه و انگلیس را دید . به گفته خودشان نوع و ساختار این شهر بر اساس تاریخچه قدیمی مالایی ساخته شده است. شهر ملاکا در حدود 130 کیلومتری جنوب کوالالامپور قرار دارد و در واقع یک شهر بندری است. در این شهر شعبه ای از دانشگاه مولتی مدیا و نیز دانشگاهها و کالجهای دیگر فعالیت می کنند. از دیدگاه تاریخی این شهر سابقه نسبتا طولانی دارد . برای اینکه به ملاکا سفر کنید باید از کوالالامپور با اتوبوسی که دو ساعت و نیم در راه خواهد بود خود را به آنجا برسانید.

1.غارهای مولو

یکی از طولانی ترین شبکه غارها در دنیا در پارک ملی غارهای مولو قرار دارد. در این پارک بزرگترین اتاق زیرزمینی جهان، اتاق ساراواک، واقع شده است که می تواند چهل هواپیمای بوئینگ 747 را در خود جای بدهد.همچنین در مولو یکی از بزرگترین مسیرهای غاری دنیا، غار دییر، به چشم می خورد که می تواند پنج کلیسا به اندازه سنت پول در لندن را در خود جای بدهد. یکی دیگر از جاذبه های اصلی پارک Clear Water Cave (غار آبهای زلال)، طولانی ترین غار در جنوب شرق آسیا است. این غارهای وسیع زیستگاه میلیون ها خفاش و پرندگان سویفتلت است که هر روز عصر هنگام غروب به صورت دسته های بزرگ در داخل جنگل جمع می شوند.



در این مقاله اشاره ای به مهاجرت به سوئد شده است

مهاجرت به دانمارک ، مهاجرت به نروژ ، مهاجرت به دانمارک ، مهاجرت به سوئد ، مهاجرت به ایتالیا

انواع ماسک زیبایی با آناناس

عنوان: انواع ماسک زیبایی با آناناس

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

ماسک های زیبایی تاثیر زیادی در حفظ طراوت و زیبایی پوست دارند در این مطلب به ماسک های زیبایی متنوع می پردازیم. ماسک های زیبایی ماسک ها موادی هستند که معمولاً از محصولات طبیعی تهیه می شوند و برای پاکیزه کردن، خروج مواد زائد از منافذ پوستی، نرم کردن و لطیف کردن پوست ، به کار می روند. هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد.
می توان به جای شستشو با آب، ماسک را به وسیله پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کرد. جهت نرم کردن دست های خشن و تیره می توان از مخلوط آب پرتقال و عسل استفاده کرد.
در اینجا به برخی از ماسک های مفید و رایج اشاره می کنیم :

    ماسک آناناس برای شفافیت پوست

           آناناس تازه چهار برش
        شیر نارگیل دو قاشق غذاخوری

    مواد را کاملا بامیکسر مخلوط نموده تا یکدست شوند. آن را برروی پوست خود به آرامی قرارداده و بعد از ده دقیقه با آب ولرم بشویید. در صورت دلخواه از یک نرم کننده استفاده کنید.

    ماسک آناناس برای جلوگیری از شکنندگی ناخن

        آب آناناس دو قاشق غذاخوری
        زرده تخم‌مرغ دو قاشق مرباخوری
        سرکه یک چهارم قاشق چایخوری

    تمام مواد را در کاسه‌ای مناسب ریخته و آنها را به خوبی با هم مخلوط کنید. ناخن‌ها را برای نیم ساعت در آن قرار دهید. این ترکیب موجب می‌‌شود تا شکنندگی ناخن‌ها برطرف شود.

    ماسک آناناس این میوه تأثیر جالبی بر جوش های غرور به ویژه گلوله های چربی زیر پوستی (جوش های کیستیک) دارد. برای تهیه ماسک آناناس کافی است که یک آناناس رسیده را پوست بکنید و در مخلوط کن بریزید تا به صورت مخلوط غلیظی در بیاید. سپس به اندازه وزن آن به آن الکل میوه ( الکل اتیلیک ) بیفزایید و یک لیوان روغن آفتابگردان به مخلوط حاصل اضافه کنید. حال می توانید روزی یک بار، هر بار بیست تا سی دقیقه ، این مخلوط را به صورت ماسک بر روی صورت خود قرار دهید و سپس آن را با آب سرد بشویید.

    
    ماسک پرتقال یک پرتقال را پوست بکنید، هسته ها و پوست های نازک پره های آن را جدا کنید، روی پوست صورت خود بخوابانید و پس از بیست دقیقه با آب سرد بشویید. این ماسک برای درمان جوش های غرور جوانی ( آکنه ) مؤثر است ولی افرادی که پوست خشک دارند نباید آن را مصرف کنند.

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.

زندگی در ترکیه و هر آنچه که باید درباره آن بدانید

عنوان: تحصیل در آلمان و پاسخ پرسش های متداول در مورد گرفتن ویزای تحصیلی آلمان

این مقاله درمورد گرفتن اقامت می باشد


باغ های هرنهاوزن

باغ های هرنهاوزن شهر هانوفر بسیار وسیع بوده و دارای شهرتی فراوان هستند. این باغ ها که با الگو برداری از باغ ورسای کشور فرانسه ساخته شده اند ، در قرن هفدهم میلادی به وجود آمده اند. این باغ ها در تمام فصول فصل زیبا هستند ، اما زیبایی آنها در بهار دوچندان می شود. بازدیدکنندگان و گردشگرانی که به هانوفر سفر می کنند حتما از این باغ ها دیدن می نمایند.

 
سالن اپرای هانوفر

اپرای هانوفر سالنی بسیار زیبا دارد که نمونه ای جذاب و دیدنی از سبک معماری کلاسیک در سال های ۱۸۴۵ تا ۱۸۵۲ میلادی است. سالن اپرا در ناحیه ی گورشتراس در جنوب شرقی کروپک شهر هانوفر ساخته شده است.

آلمان
موزه ی ایالتی شهر هانوفر

موزه ی ایالتی شهر هانوفر به دلیل کلکسیون های زیبای عصر رمانتیک و کلکسیون های دوران مدرن هنر اروپا ، در سراسر دنیا شناخته شده است. در این موزه عتیقه جاتی از دوران ماقبل تاریخ نگهداری می شود.

آلمان
بازار هانوفر

بازار هانوفر در بخش قدیمی شهر قرار دارد. فواره های نئوگوتیک به همراه معماری تاریخی بازار ، این بازار را به یکی از مناطق گردشگری پربازدید هانوفر تبدیل کرده است. کلیسای مارکت و برجی به ارتفاع نود و هفت متر از دیگر زیبایی های جذاب این منطقه هستند.

آلمان
موزه ی اسپرنگل شهر هانوفر

اسپرنگل کلکسیونی تمام عیار از نمایشگاه های کوتاه مدت و موقت موزه های هنری قرن های بیست و بیست و یک را در خود جای داده است. در این موزه آثاری از برنهارد اسپرنگل فرانسوی و آثاری از اکسیرسیونیسم آلمان وجود دارد. در این موزه سالانه بیش از بیست و پنج نمایشگاه موقت برپا می شود.

این مقاله درمورد تور تایلند می باشد.